Kelas malam yang terakhir sebelum SPM 2012

Keterangan gambar: Dari kiri, Bairuni, Mr Zuki, Hasyim dan Muzakir.
Kelas malam yang terakhir bersama kelas 5 Sains 3. Mereka ini kurang berminat dalam mempelajari Bahasa Inggeris tetapi kerap bertanyakan soalan bodoh kepada saya. Tetapi saya tetap bersabar kerana mereka rajin berada di dalam kelas. Cuma kadang-kadang tu mereka akan keluar ke tandas beramai-ramai dan lambat pula kembali ke kelas.
Saya begitu bimbangkan prestasi akademik mereka kerana berada di dalam kelas sains tulen ini bermakna mereka perlu mendapat sekurang-kurangnya C di dalam subjek saya agar peluang untuk melanjutkan pelajaran selepas SPM terbuka luas.
Apa-apa pun saya mengucapkan selamat maju jaya kepada semua pelajar saya tak kira lelaki atau perempuan, kaya atau miskin, malas atau rajin, cantik atau hodoh dan sebagainya.

posted from Bloggeroid

Leave a Reply

