Yang Haram Tetap Haram


Assalammualaikum,

Saya ada satu cerita untuk di kongsikan disini, ini kisah benar juga dan hampir sama dengan kisah yang saya dedahkan sebelum ini tentang seorang yang terlalu alim yang tidak mahu langsung lihat bahan lucah ini untuk tujuan belajar ilmu nafkah batin. Tetapi kali ini bukan kisah seorang yang terlalu alim, tetapi kisah ni tentang seorang yang jahil agama pula. Cerita ni dikongsikan oleh kenalan rapat saya tentang rakan serumahnya semasa bekerja di luar daerahnya.

Kisahnya begini, ada seorang rakan sebilik kenalan saya tu ingin bernikah dalam beberapa minggu lagi, lalu dia pun bertanya pada kenalan saya ini untuk menuntut sedikit ilmu nafkah batin, dalam dia bercerita dan bertanya tu ada satu soalan dia bertanya pada kenalan saya tu tentang bagaimanakah caranya untuk memasukkan zakar pada lubang dubur atau senang cerita lubang belakang lah.. lalu kenalan saya ni terkejut dan berkata.. ini haram ni..! Nabi pun tidak mengaku umat tau.. jadi rakan pada kenalan saya ni pun berkata, ” abis saya tengok dalam video tu mat salleh boleh lakukan.. alaa.. tak best la gini..!”

Anda nampak tak kawan-kawanku? Dia ni dah terlalu banyak sangat lihat video lucah dan tiada pula pengetahuan agama sebagai panduan dia.. Sebenarnya rakan kenalan saya tu memang tidak tahu hukumnya tak boleh bersetubuh isteri pada lubang tu.. maka, apa pun alasan dia, yang haram tu tetap haram dilakukan..mujurlah dia bertanya. jika tidak habis la bini dia..

Sebagai kesimpulannya apa sahaja benda yang kita ingin lakukan tu, kita tanya hati kita dulu, apa niat kita lakukan perkara tersebut. terutamanya perkara yang hukumnya haram dilakukan atau dimakan. Maka, jika saya ada pamerkan benda yang lucah, yang haram dilihat maka jangan lihat atau baca jika anda tidak perlukannya. Jika anda perlukan majalah permata yang hilang, buku kamasutra dan sebagainya untuk belajar, silakan beli, jika untuk niat yang tidak baik, harap jangan beli.. abaikan sahaja. ambil yang baik-baik sahaja,

Bukan sahaja dari penyampaian saya, tetapi pada pihak lain juga.. sebab ramai yang jual barangan sex education di internet. Jika anda beli motor untuk pergi kerja, maka tungganglah baik-baik.. jika anda merempit mati kerana kemalangan, jangan salahkan motor atau penjual motor..

Sekian dulu daripada saya, Jumpa lagi dalam entri yang akan datang..

Ikhlas

Leave a Reply

